torstai 20. syyskuuta 2012

Don't lose who you are in the blur of the stars

I'm aliiiive!:D Sorry for the quietness, men har varit sjuk. Eller njaaa faktiskt inte helt alla dagar som det har varit tyst här. Men jaa.

Min blogger-app på ipaden har också officiellt slutat funka. Vet att många andra har haft samma problem med den, den säger att typ man har nått gränsen av hur mycket bilder man får sätta dit.. Nån som faktiskt har hittat en lösning till det?.. Tänker i alla fall typ pröva med att ta bort den och sen installera om den. För vill ju kunna blogga från ipaden, annars fuckar hela mitt bloggande typ:D. Stora delar i alla fall.

Igår for jag då i alla fall hem från skolan vid lunch, skulle ha haft en lektion till men orkade bara inte. Var/ är ju som sagt sjuk och hade velat gå och testa om jag orkar skola men orkade sen inte hela dagen. Idag var jag borta från skolan helt och hållet. Typ 3 timmar musik sammanlagt (at least) kändes liksom bara lite onödigt såhär utan sångröst. Testades igår redan och var ganska jävla störande gotta say.
Så idag har i alla fall spenderats bara med att vara lat, se på x-factor, dricka te och typ äta. Gosh. Och vet att jag inte har tränat på en stund men vadfan jag saknar gym!(???) Nu när jag liksom inte kan gå dit. Och Cia som gick idag fick mig att vela gå också): cool.

Nojaa men får hoppas att jag kan gå till skolan imorgon, annars blir min dag väl ändå lite produktivare än den här, tänkte nämligen ta och läsa till prov faktiskt. Provvecka next week BLÄH. Nåjaa men vi hörs imorgon ♥!







1 kommentti:

  1. Dendä appin toimii int ti mj helr o ja ha prova installera dn pånytt -.-

    VastaaPoista