maanantai 10. syyskuuta 2012

Was it everything you wanted to find?

Såååå... har haft det ganska så tråkigt idag. Har gjort 2 saker. Kollat igenom mina kläder lite och sett på HIMYM (joo jag har sjunkit till sebbes nivå och börjat kalla det för HIMYM. Men bara när jag skriver!!).  Så jag förstod att jag har en del "nya" kläder som jag inte har visat för er. Nya= köpta under sensommaren/hösten, då jag inte har haft ork att fota dom och visa upp dom här, eller ens berätta om dom. Men here it goes i alla fall.


Jacka från h&m 39,95€ (köpt i slutet av augusti, festival-veckoslutet)


Skinnjacka från UFF 20€ (köpt på sommarlovet typ början av Juli)


T-skjorta från Weekday (Storemade) typ 15€, (köpt på Weekend-veckoslutet)


T-skjorta från Mango 9,95€, (köpt precis innan skolstart)


T-skjorta från Mango reapris typ 7€?? Minns ej. (köpt precis innan skolstart)


Skjorta med 3/4 ärmar från Carlings (KÄRLEK) 19,95€ (köpt nångång i augusti)


Mina favoriter och dom som jag använder mest är väl jackorna & skjortan från Carlings.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti