perjantai 7. syyskuuta 2012

Just cause I said it, don't mean that I meant it



Yayay sitter hemma och lyssnar på Adele. Ska börja städa snart. Eller har egentligen börjat redan men har paus (......:D) . Nåja men alltså vi har ju dagsverket så därför är jag alltså hemma. Ska till pappa ikväll. Så det här veckoslutet kommer vara ganska lame. Som typ hela veckan har varit. Nå på onsdag träffade jag ju Mimmi & Elias, men annars har det varit ganska dött. 

Funderade igår på att jag faktiskt har varit superlame denhär hösten. Okej kanske inte superlame, men det är 2 saker som jag har missat denhär hösten, med flit. Konstens natt orkade jag inte gå nånstans, hade inte lust, så jag skippade det. Igår fyrverkerierna, gick jag dit med mamma en stund. I och för sig visste jag inte om att det var igår förrän Anni sa det till mig i skolan samma dag:D. Men nojoo. Nästa vecka blir väl lite mer händelserikt, så det är ju bra. 

Fyrverkerierna annars, dom var ju superfina. Tyckte supersynd om ett av lagen (var det typ fjärde?). Dom failade några fyrverkerier så man såg att dom liksom sköts mot marken imisstag, för himlen var tom men det kom en massa ljus från ön där man skjuter... Synd. Dom hade annars superfina. Tog i alla fall lite bilder men ni får se dom senare idag. Nu ska jag ta itu med dethär:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti