torstai 13. syyskuuta 2012

Maybe we could save each other

Faaast update  bara nu. Idag var det en lovely surprise att min lärare fortfarande var lite sjuk (elak haha), så vi hade ingen kör på eftermiddagen ♥. Så slutade kl 12.15 och kom hem och chillade (: . På eftermiddagen kom Jessica, Toni & Bella till mig. Var roligt, och ennu lite extra roligt att se Toni som jag inte brukar se annars mer :/. Så det var kul.

Imorgon har jag som sagt ingenting att göra. Skola, och så ska jag och köpa hårfärg. Tänkte faktiskt ända från tidiga kvällen/eftermiddagen redan börja med allt fixande. Vill ha en ordentlig fix-dag. Typ ansiktsmasker, hårfärg, krämer o sånt stuff :). MYS. Vi hörs imorgon, pusspuss!

VAAAACKRA JESSICA & glada Bella o jag hhaahahha



3 kommenttia:

  1. Vems e dendä peace handen breve dej :o?

    VastaaPoista
  2. Ainii hon va dit :D nää ja baa friikkas nää de va int vår o toni hade fari ren osv :D

    VastaaPoista