lauantai 1. syyskuuta 2012

With a mood of a gorgeous smile she runs

I'm back. Var förstås idiotisk och glömde kameran hemma när jag for till lägerskolan. Så har några bilder på telefonen and that's it... Tänkte inte ens sätta dom hit, utan tror jag väntar tills nån addar bilder till fb och så lånar jag därifrån. Så det kan ju ta sin lilla stund.

Hade i alla fall en helt superbra lägerskola. Är sååå glad att tölö är min skola. Det var(är) underbar samhörighet och superbra fiilis. Tyckte mest om stunderna som vi satt och sjöng vid elden. Fagerudds version av Workingclass hero var något amazing.

Men jaaa..ni får väl mer prat om lägerskolan när jag sätter bilderna. Nu ska jag helt snart iväg till stan med lillasyster och storasyster. Vi ska gå och äta och sen skall vi se Aladdin på teater. Blir roligt. Efter det ska jag till Cia och träffa lite högstadie peeps. Och sen blir det övernattning och imorgon Fila. Så ser mitt veckoslut ut. Tar med ipaden och så hörs vi från Cia:)! Puss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti