sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Shoot me down, but I won't fall

Blogger-appen funkade inte fast jag tog bort den o laddade ner den igen. Vilket jag sen fick bekräftelse på när jag läste Bellas kommentar också, tack:D.

Nåja veckoslutet gick ganska snabbt. Fredag kväll och lördag förmiddag gick till att fixa present för Eva (min faster) och Otto. Sen på lördag eftermiddag/kväll var det deras bröllop!:) Var en fin kväll. Dessutom var det ju inte kyrklig vigsel, så den i sig själv tog bara 2 minuter, och så var det fest resten av kvällen:D!

Magen hade också blivit lite större så det var roligt att se:). Jaa alltså då på sommaren när jag nämnde att jag hade fått fina nyheter så var det alltså det; jag får kusin i början av följande år ♥. Superexcited.

Nåjaa iallafall nu ska jag gå och läsa lite biologi tror jag, prov på tisdag. Sen och sova (: !

Puss












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti