tiistai 24. tammikuuta 2012

Going by the rules that I've been thought


Lol jag har skittråkigt, och I know listor är ganska lame. Men jag började tänka på tiden då jag fortfarande hängde på galtsun (irc-galleria), och alla de oändliga listorna jag fyllde i, i brist på annat att göra :D. Och what do you know, här börjar jag igen;D. Hahha nej lovar skall inte bli nån vana verkligen heller, men jag har tråkigt och nu får ni då igen stå ut med att få veta lite mer grejer om mig!

VEM
Vem är i rummet med dig? Syster, som spelar typ temple run..
Vem fick du senaste sms av? Bella:)
Vem tänker du på nu? Bella, tänkte ju på smset? lol
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa. Berättade om infotillfället:)
Vems hus var du senast i? Ninnis! Det var nog lägenhet men antar att det räknas?
Vem önskar du var med dig nu?  Trivs helt bra ensam just nu, är ganska trött. Fast nån att kramas med skulle ju inte skada:)
Vem är din favoritsläkting? Räknas familj? Isåfall mamma:)
VAR
Var är din mobiltelefon? 5cm ifrån min hand, på datorbordet
Var handlar du mest? Mat eller? Ööömm är väl typ den bättre av dom 2 K-market i Lillhoplax, fortuna heter den.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Hahha pyjamas... No idea
Var åkte du senast bil? Igår när pappa skjutsade hem mig, Sibbo-Helsingfors alltså
VAD
Vad åt du senast? Bröd
Vad drack du senast? Vitals vinbärssaft 
Vad är det för färg på dina byxor? Inga byxor på:D
Vad är den närmaste saken som är blå? Febertermometerns paket
Vad har du på fötterna? Inget? Nagellack på tårna
Vad är din favorit färg? Vet inte, med kläder måste jag säga svart men annars tycker jag om det flesta? Typ röd,lila,pink 
Vilken film såg du senast? Aaaa vafan kommer inte ihåg? men såg adeles live-dvd räknas det? annars minns jag inte..
Vad hör du just nu? Temple run spelets musik + ljudet från hunden när den går runt på parketten
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Förstås
Hånglat på en bio? neeej
Hånglat i skogen? nej?
Tyckt att din kusin är het? Hahha nej
Sovit naken? Typ nångång när det varit varmt
Kört över hastighetengränsen? Har inget kort så nej:D. Om man inte kan göra det med cykel dvs :DDDD
Målat om ditt rum? Jadå, flera gånger
Dansat framför en spegel? Way too many times
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Nej:D
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Haha jo i princip, men riktigt som det låter var det ju inte:D.
Varit i slagsmål? Neej men skulle lätt kunna hamna eftersom jag säger mina åsikter så högt (både imisstag och inte)
Smugit ur ditt hus? ? Can't remember. Någon morgon väl kanske
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Majoriteten av mina kärlekar har varit obesvarade, så ja.:D
Hånglat med en främling? Yuup. Tyvärr säger jag bara.
Älskar eller saknar någon nu? ”Har du någonsin älskar eller saknar någon nu?”. Vad fan? Bra svenska much? Men jo så är det väl

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti