keskiviikko 25. tammikuuta 2012

When did your eyes begin to look fake

Idag var en superchill dag. Hade tyska & smyckesslöjd. Gjorde inget i smyckesslöjden utom pratade med Jessica&Corinne hela timmen. Sen var det lunch och sen for vi till sandels, 2a gången på 2dagar då. Var ju där igår också i tölö gymnasium. Vi var där och såg på Rent, musikalen you know. Var helt okej, lite konstig för min smak, men duktiga på att sjunga var dom ju:). Och så missade man ju skola förstås, alltid bra ;). Sen åkte jag till stan med Bebban, hon köpte en Friis&company-väska. Bläh jag vill shoppa. Men vill ha någo pengar på sportlovet, solarium,fickpengar osv, så vill inte slösa bort allt nu. + har några saker, typ smink o sånt som jag sku måsta köpa så småningom. Så måste vara sparsam helt enkelt.

Längtar efter att ha jobb på sommarlovet! Tänkte faktiskt googla runt lite nu, kanske skicka iväg några e-mail om sommarjobbs ansökan? Funfunfun! Jag vill ha nåt typ café eller liknande, ungefär för 3 veckors tid kanske? Får se vad jag fixar fram. Sen efter det borde jag städa mitt rum, vilket jag har skjutit upp alltför länge. Måste få det gjort nu för jag får några vänner hit på fredag, inte och festa, men iallafall vill inte ha råddigt rum då. Sen måste jag läsa på moddaprov som jag fick veta idag att jag har IMORGON? Jag on track of everything som vanligt... Meeh. Så nu kollar jag väl snabbt om jobben och sen går jag från datorn. Vi hörs igen imorgon:). Ha en skön kväll everyone ♥





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti