keskiviikko 18. tammikuuta 2012

ikävää ei voi peittää, meikillä taikka puuterilla

GÄST INLÄÄÄÄÄÄGGG.
Hej, jag heter Emilie Vinberg och går i Munksnäs högstadieskola, på klass 9D. Samma som Klara. Jag är 16 år gammal och är ganska lång och har brunt hår :) Snälla kontakta mig i 0600-FICKDICH, om du vill veta mer! Ok wtf......... Joo faktist, gäst inlägg av mig Emilie :DDDD Här hittar du min blogg >>BÄSTA BLOGG NÅNSIN<<


Tänkte bara skriva hit för att Klara är helt för lat just nu :DD Hon har faktist lite stägring o verkar sjuk.. ): Spendera tiden efter skolan i Mc Donald's med Elias, Felix, Corre, Minttu, Sebastian,  Bebban mej och Soikee-K (läs Klara). Idag skall vi ennu fara till Arcada till nånslags info tillfälle om olika gymnasier. Men nu orkar jag inte mera skriva för att jag suger på svenska och mina ljuvliga vänner påminner mig om det hela tiden :----------------------------------------)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti