sunnuntai 15. tammikuuta 2012

You make me happy, whether you know it or not

Hej alla! Chill dag idag, 1h 30min på gymmet på förmiddan, och sen bara hemma! Vanlig söndag. Fast är nöjd att jag orkade släpa min ass till gymmet, ännu efter gårdagen. Alltså ingen krabbis eller nåt, men tänkte bara att jag skulle vara sjukt trött. Men tränade bra och blev på väldigt gott humör efter träningen också. Fattar inte vad som har hänt med mej!? Går omkring och ler all the time, wtf? Bra iallafall så:).

Hahha en sak var random idag också, brukar alltid lyssna på typ Daughtry, Nickelback, Adele, alltså såndän halv-deprimerande musik ni vet. Nu dom senaste dagarna har jag typ bara lyssnat på s.k. "glad" musik:D. Idag också satt jag i spårvagnen och lyssnade på deadmau5!! Wtf man. Men är bara lycklig just nu:). Och av ingen reason ens i princip! Men känns bra, definitivt.


Imorgon skall jag till skolan 8.30-14.55 och sen blir det gym med Ninni ;). Hon kunde ju inte komma idag så blir imorgon istället! Duktig jag är va?



BTW en annan sak som jag är jävlit excited av, har precis bokat in en liten "resa" med mamma, syster+hennes vän, och Mimmi (högst antagligen) :)! Ska bli roligt. Vi åker till Ellivuori, som är 225km från Helsingfors. Där finns det slalombacke för systern och hennes kompis, och så finns det gym,pool, solarium och olika spa-grejer där jag och Mimmi kommer att roa oss! Kommer bli skönt, fast man ju förstås helst skulle åka nånstans utomlands till värmen, men riktigt okej är dethär med! Längtar.... Nu blir det bara att gå omkring i skolan och vänta på lovet.....








blir väl inte precis såhär fint, haha;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti