maanantai 30. tammikuuta 2012

Oh dear you look so lost

Heej! Är påväg till duschen men hinner blogga snabbt här före det. Denhär dagen var rätt så okej. Skit att vi hade fysikprov som for helt åt röven + varit lite drama överlag, men har varit på ganska bra humör ändå:). Sen efter skolan var jag snäll till Mimmi och for med henne till stan istället för att fara till gymmet. Hon måste nämligen vänta tills en konsert började som hon skulle på. Så vi  var alltså på stan några timmar, jag köpte ett nagellack och så köpte vi en liten surprise till en vän ;) woopwoop. Haha don't get your hopes up guys, det är inte till nån av er som läser bloggen ): . Iallafall sen kom jag hem och nu känner jag mig lite flunssig igen. Eller fortfarande kanske man ska säga? Don't know. Men hoppas verkligen att jag inte blir sjuk... Imorgon är det 8.15 morgon, hussa, så far nu bort härifrån! Söta drömmar:)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti