tiistai 31. tammikuuta 2012

I don't know why I liked you so much

Hej guys :). Kallt som  fan ute, eller hur? Höll på att frysa röven av mej + alla som gick emot mej var helt röda i ansiktet:D. Men var ju antagligen själv  det också...

Helt bra skoldag idag. Först hade jag hussa där vi lagade thailändsk kycklingsoppa och bananplättar. Blev helt gott. Sen var det biologi, matte och studiehandledning. Gjorde inget på matten och blev sjukt irriterad på min studiehandledare, som vanligt. Men han gav en anmärkning till mig av att jag svor så:D... Störande. 1 anmärkning kvar till försittning, den vill jag verkligen inte få... O btw presenten som vi köpte till en vän var en skjorta med V-krage (krage?heter det så?) till Elias:D:D:D. Snygg! Iallafall nu kom jag hem och skall åka till pappa snart, flöjtlektion som varje tisdag... Pappa kommer bli sur av anmärkningen, haha löjligt. Men nåjo nu måste jag gå och öva lite innan jag far. Pusshej!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti