perjantai 27. tammikuuta 2012

She turns, She pulls a smile, We drive her round And she drives us wild

Hejpådej! Gästblogg av corre :) 


Måste ju fortsätta Klaras tradition med sångtext som rubrik. Och eftersom jag är lite efterbliven så klarar jag inte av att linka låten sådär snyggt som alla bloggerskor gör, så nu blir det istället på traditionellt vis:


http://www.youtube.com/watch?v=dsW-cVy62pw




Så vad jag tänkte skriva om; vad tycker du att är vackert? (matchar perfekt rubriken med dethär också! shit vad jag är braaa)


snö? blommor? din pojk/flickvän?bröst? godis? ögon? kärlek? livet? allt? inget?
tänk på det nästa gång du går ut, jag brukar ibland göra det, för Finland är ju sist och slutligen ganska vackert! Då du går på yoga med din bästa vän? För jag menar, hon har ju vackert hår. Och då du kramar den som betyder mest i världen till dig. Säg till den då, men bara om du verkligen menar det; Du är vacker. 


Så tillräckligt av det seriösa idag :) ha världens bästa fredag och njut av livet!! Puss, Corinne.
(antagligen var det här inlägget helt kakka, men bra bara så uppskattar ni klara mera :D)






och sist men inte minst, vackra jag ;D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti