torstai 4. lokakuuta 2012

Braced myself for the goodbye, cause that's all I've ever known

Hej:). Kom just hem från skolan. Lång dag. Eller njaa, men kändes långt i alla fall. Borde läsa hissa nu. Får se hur det blir med det, men lite tänker jag nog åtminstone läsa. Skulle vela kunna helt okej när jag går dit imorgon, så kan man ju improvisera lite sen. Som jag brukar göra...

På tal om improvisation så var teatern på Dianascenen igår jättebra! Jag ska väl sätta lite såna bilder idag ännu. Men det får bli lite senare för nu är jag på mammas dator och orkar inte börja fixa. Har inte hört något om telefonen heller men borde väl komma typ imorgon då? Probably.

Nu har jag inte riktigt några bilder, men tittade just på photobooth på denhär datorn och hittade lite bilder. Roligt att jag har typ olik färgs hår i alla bilder? Nåja men sätter några bilder hit, vilket tycker ni bäst om? Själv vet jag inte ens, är rätt nöjd med denhär mellanfärgen jag har nu.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti