tiistai 30. lokakuuta 2012

It's strange that you think I'm funny 'cause he never did

Heyy:). Hemma då. Var på flöjttimme och fick en massa nya datum för konserter osv... Suuckk.. Kommer att ha så fullpackat nu dom följande månaderna. Och känns som jag har haft så nu typ hela hösten så blä. Nåjoo det är väl inte så farligt (: .

Imorgon blir det skola från 8 till 14.15, och sen ska jag träffa Mimmi :). Sen på kvällen blir det andra slutarbetskonserten för hösten. A supersonic shuffle heter den, och det är lite dubbelt så roligt för känner också pojkarna som spelar i bändet som inte går i vår skola :). Nåjaaa så det ser jag fram emot.

Annars så hörs vi imorgon då iaf :). Nu får ni en fin bild på mig på stan för några veckor sen. Kände mig lite dum sen när jag märkte att det stod nåt om kompisfoto och jag stod där ensam :D:D. Usch ): . Imorgon ska jag försöka få med mig kameran och faktiskt fota!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti