torstai 11. lokakuuta 2012

We're falling apart and coming together again and again

Tänkte ta lite kvällsinlägg eftersom jag inte orkar sova. Borde egentligen, för det blev väl 5 timmar sömn igår?:o Men har skola imorgon 9.35-10.50 så är väl helt okej att vaka kanske haha.

Idag var det en oändligt lång skoldag, och sen gick hela eftermiddan och början av kvällen åt till att vara på stan. Var med Cia och Oscar x3.

Imorgon blir det en massa igen. Skulle egentligen bara vela sitta hemma, har inte varit för mig själv på länge!! Jag märker faktiskt att jag håller på att bli galen snart. Och på dåligt humör också. Men jaa anygays.. Skola 75 min då alltså imorgon. Sen blir det Sibbo med Cia, ska på min konsert som jag ska spela på. Sen kommer vi tillbaka till Helsingfors direkt igen o jaa. Sen ska jag träffa Elias, som kommer bli strange för det var en tid sen igen. Sen senare ska jag ännu gymma med Bebban. Aaand that's about it.

Nu ska jag sharea lite av min weheartit, länge sen jag gjort det här?? Vi hörs imorgon PUSS.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti