maanantai 22. lokakuuta 2012

Can the child within my heart rise above

Heyy:). Idag var en ganska så bra dag. Fattar inte hur jag flesta dagarna nuförtiden tänker hur tacksam jag är för saker när jag kommer hem. Förstås inte för allt i livet, för med livet i sig är jag inte nöjd, som dom som känner mej vet. Men för vänner som jag har:).

Idag var det igen en såndän vän-dag:). Var först skola, semilame men man överlevde. Sen for jag och Vilhelm till stan och egentligen skulle han till bussen men vi blev sen bara och tala lite på en timme:) fun. Sen var det kaffe med Mette! Det var lite extrakul eftersom vi inte ses så ofta längre. Sen till sist tog jag och Cia ennu en liten hundpromenix och babblade som vanligt.

Nu är jag iaf skittrött och skall försöka sova. Pusspuss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti