sunnuntai 28. lokakuuta 2012

You took me by surprise

Hej! Förlåt för tystnad här. Har haft lite paus. Välbehövd gotta say. Har varit så jävla utmattad men ändå haft helt fullpackade dagar. Har varit med vänner varje dag nu och gjort en massa kul.

På torsdag var det cirkus finlandia med Cia, Ninni, Vilhelm & Oscar. Det var superfun. På fredagen var jag hos Elias :). Vi såg Titanic eftersom ingen av oss har sett den. Sen for jag hem till kvällen och han for vidare.

Igår var det först bokmässan, musikmässan &matmässan med skolan. Det var helt okej men for nån timme i förväg för orkade inte mera vara där. Sen fixade jag mig, åkte till stan och köpte last minute krona och sen for vi till Oscar. Där hade jag nog roligt:). Några helt nya ansikten, några från skolan och några av mina vänner "sen tidigare". Det är superbra att vi kan mixa vänner sådär o få ett riktigt roligt gäng.

Iaf nu har jag haft helt happycow fiilis hela dagen:). Ska städa mitt klädskåp nu tänkte jag, och kl 4 kommer min kusins familj på middag. Sen får vi se om det blir Tumppi & Jessica på kvällen också, hoppas! Pusss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti