keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Smile like you mean it

Heey! Har blivit några dagars tystnad här, I'm soorry. Har varit hos pappa. Brukade ju blogga därifrån med Ipad men nu när blogger suger så är det ju slut. Men jag har faktiskt bra nyheter!! Inom dom närmaste dagarna, kanske t.o.m imorgon, anländer min nya baby. Lumia 900 (vit) ♥. Mamma ringde igår och sa att hon hade spontan-beställt den åt mig, eftersom min telefon är helt skit som jag har nu. Gissa om man blev  glad? Så det väntar jag på. Och pointen var ju alltså att jag sen kan ladda bloggerappen på den (tror jag) !!

Jaa  eftersom jag har varit hos pappa har jag inte gjort så mycket. Varit på teori &flöjttimme, sett Cia en sväng på måndagen osv. Idag var jag i skolan från 11-12.15, och sen på stan med Cia & Ninni. Köpte ett par silvriga skor, supercoola! Sen skulle jag inte ha behövt fara tillbaka till skolan för när vi kom dit visade det sig att vi inte har biologitimme... Blev ju glad ändå fastän vi kom dit i onödan :D.

Ikväll blir det improvisationsteater Stjärnfalls premiär kl 19 på Dianateatern :). Fun!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti