keskiviikko 10. lokakuuta 2012

The world is ours if you want it

Heej:)! Back home äntligen. Eller har nu varit typ en timme men blev en lång phonecall till Jessica osv. Dagen har varit ganska bra idag.
Först for jag till 8 till skolan och höll på att dö av uttråkning på mattetimmen. Sen blev det lite bättre när vi hade andra ämnen.

Efter skolan for jag till stan med Mimmi, och sen kom vi till oss en stund. Hann egentligen vara hemma typ 30min o sen for vi mot alberga. Vi chillade där en stund och gick i butiker. Fick faktiskt med mig ett par solglasögon (inför Spanien vid jul) så det var nice.

Sen träffade jag Oscar i alberga o så tog vi Bluesbussen till Barona:). Var då alltså på bluesmatch, vi 2 och Oskari. Dom två är superroliga att vara med och vi hade nog jättekiva! Matchen gick ju sen sist och slutligen ganska dåligt men nojaa. Fick en bättre känsla för Blues iaf (hahaha Bella don't kill me), men hejar nog inte på dom ÄNNU iaf. Haha skämta vi får se.

Nu har jag igen varit usel bloggare och har 0 bilder från dagen :(. Imorgon ska jag ha kameran med!!! Försöker ta den fram nu så jag minns. Blir stan imorgon efter skolan, kanske stockmann med oscar?? Vi får se! Vi hörs imorgon kväll åtminstone. Hohoo sjukt långt inlägg. ENJOY MOTHERFUCKER (haha). Pusspuss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti