maanantai 8. lokakuuta 2012

Caught up in this moment, caught up in your smile

Heeej! Så vafan känns som evigheter sen jag bloggade ordentligt? Fast det var typ 5 dagar sen eller någå. I alla fall så har jag inte gjort mycket. Varit i skolan, hos pappa, men kompisar osv. Som vanligt.

Den här veckan är ganska planfri vad jag vet just nu i alla fall. Några vänner skall jag ses med, och sen skola förstås, men annars nothing.

Tänkte fixa nåt speciellt inlägg här nu nån dag för att komma på nytt igång med det här... Idéer??? Jag har inte så många tankar, men tänkte ta ett par annorlunda inlägg här under veckan ändå:). Make it more fun.

Sätter nu till sist en bild på mig som ni inte har sett här ännu. Jag på Cias födis dinner för lite på 1 vecka sedan:). Creds till Ninni for the pictuure!

Vi hörs imorgon puss!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti