lauantai 10. maaliskuuta 2012

Baby do not be unhappy

Heyy! Hoppas ni alla har en skön lördag på gång. Själv håller jag på att lite göra mig redo redan för ikväll. Tycker om att ha en hel fix-dag innan jag far på fest. Idag är det alltså Villes födelsedag, så han firas ordentligt :)! Kommer säkert att bli en bra kväll. Jag tänkte för en gångs skull inte ha klänning eller nåt sånt på mig, har jeans och en skjorta. Men kommer att ha festsmink och någo fina smycken typ, så blir väl helt bra. Jag kommer sätta in bilder sen före jag far, nu är jag på ipaden nämligen och blir så dåliga bilder...

Btw flesta av er har säkert märkt det där typ fältet med hjärtan under varje inlägg? Tänkte att jag sätter ett sånt dit så dom som inte orkar/vill kommentera endå säger vad dom tycker på ett sätt:)! Det är superenkelt ju, så skulle vara roligt att få veta vad ni tycker alltid, så om ni orkar: klicka där och ratea inläggen:). Thanks! Hörs senare!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti