torstai 22. maaliskuuta 2012

Cause there is nobody like you

Hej! Tänkte snabbt säga godnatt och berätta till er om en liten ide (ja jag vet att det ska vara apostrof) som jag fick här just. Tänkte göra inlägg om mina vänner.

Eftersom dom är en av dom mest betydande delarna av mitt liv, känns det bara naturligt att dela med mig lite om vad som gör dom så unika och älskvärda. Tänkte dock att det blir alltför långt om jag sätter ihop allt i ett inlägg, så jag gör ett inlägg per vän. Blir ju trots allt inte så många som jag gör om, och tänkte att såna som jag har mindre att säga om sedan kan finnas i ett och samma inlägg, efter dom andra.

Hoppas ni tycker att det skulle vara intressant. Ni kan väl klicka på stjärnorna och ratea hur mycket ni skulle vela att jag gör nåt sånhänt? Blir säkert det första väninlägget på lördagen tror jag, så då lönar dit sig att komma förbi bloggen en sväng haha. Vi hörs imorgon, godnatt söta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti