maanantai 26. maaliskuuta 2012

The end is here

Rubriken är inte ens så emo som den låter!! Jag är färdig med mitt cancer-arbete! Oh the joy. Var lite ångest att skriva om cancer, så hemskt. Men nu är det i alla fall färdigt, ska bara printa ut det i skolan imorgon och kolla att allt är som det ska:)! Amazing, på 8an var typ alla mina arbeten minst en vecka försenade, t.ex. geografi-arbetet gav jag ca. 3 dagar innan sommarlovet?! Har verkligen förbättrat mig nu! Haha, elias trodde inte på mig idag när jag sa att jag ska göra det i tid klart, but look what happened? Wohoo. Nu ska jag i alla fall gå och sova, är jättetrött och ögonen står nästan ut ur huvet... Och imorgon ska jag tidigare igen, fuck hussa. Vi hörs åtminstone imorgon, sov gott!


I miss ellivuori

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti