keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

You are the closest thing to perfect

Mimmi.

Mimmi är också en av mina bästa vänner alltså. Till henne kan jag berätta precis varför jag nångång känner mig på nåt visst sätt, och hon förstår genast. Man behöver aldrig vara försiktig för att säga hur det känns åt henne.

Vi har nästan för många insidegrejer som ingen förstår sig på och vi har superroligt alltid tillsammans. T.o.m om jag är på dåligt humör så blir det bättre alltid när hon säger något konstigt.

Vi har varit i gräl en gång ordentligt, men det varade också superkort stund. Länge går det inte att vara sura på varann. Love you Emma-Lena!


1 kommentti:

  1. Emma-Lena very happy, almost cry. Emma-Lena so very very happy for having you as my friend. I wanna thank God, apple juice, toast and Playstation Network.

    VastaaPoista