keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Singing songs of another time

Hej! Mår helt superdåligt. Hela ansiktet tar ont + känner mig dålig psykiskt också för jag vill verkligen inte vara sjuk nu. Vill inte sitta hemma ensam och må illa och känna mig äcklig och ful. Vilket just nu verkar som att bli min morgondag. Jag hatar verkligen att vara sjuk.

I alla fall, har varit lite produktiv idag. Säger man produktiv? Har skickat iväg några till somnarjobbs ansökningar till olika ställen, bl.a nån sorts trädgårdsjobb, jobb med utvecklingsstörda, och biblioteksjobb. Hoppas verkligen att jag får nåt jobb av dehär eller dom jag sökt tidigare, för vet inte vad jag ska göra om jag inte får jobb. Där skiter sig största delen av sommarlovsplanerna.

Ja, sommarplaner btw... Som det ser ut nu blir min sommar lätt den bästa hittills. Vänner, jobba, festa, festival, shoppa, åland och kanske italien. Wooohoo. Can't wait!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti