tiistai 27. maaliskuuta 2012

Ja jag vet att hon är söt men håll tillbaka

God kväll söta! Förlåt för lång paus men har varit ganska så upptagen. Nu kom jag precis hem, var på en snabbvisit hos pappa. Sen körde han mig hem. Vi for till en såndän biltvätt som flyttar bilen framåt av sig själv, coolt. Ok intresseklubben antecknar, haha.

Är i alla fall hemma nu som sagt. Tänkte börja gå och sova snart, är faktiskt helt död. Beror ju förstås på att jag förra natten sov typ 5 och en halv timme, p.g.a arbetet jag gjorde till sent på kvällen/natten. Var åtminstone en jävla lättnad att inte behöva stressa som en galning idag på sista timmen, som nästan hela resten av klassen.

Nåja men nu ska jag duscha och sen typ lacka naglar, har inte haft nagellack på 1 vecka och börjar kännas konstigt.

Men vi hörs igen, sov sött!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti