tiistai 6. maaliskuuta 2012

It won't be the same again

Hej! Har varit en ganska bra dag:). Är bara sjukt trött nu.... Har ju typiskt nog flöjttimme. Flyttad till en halv timme tidigare så jag måste fara om 5 minuter...Kastar bara i mig gårdagens pasta left-overs direkt från en plastburk. Glamouröst. Haha inte precis.

Imorgon är det ju btw skolans vintersportdag i Svedängen! Woopwoop. Var helt superroligt förra året, så blir lite  svårt för 2012 att kick 2011s ass liksom. Men kommer nog bli roligt tror jag. Life's what you make it, right? Sen efter det skall jag till Bebban övernatten, där kommer förutom vi två vara också Ninni & Mimmi. Det ska bli chill. Whaaa nu hinner jag inte skriva mer, 3 min tills jag måste fara, och har inte packat mina saker ännu! Fuuuck.. Vi hörs imorgon:)!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti