perjantai 30. maaliskuuta 2012

Told my love to wreck it all

Heej! Det här var nu lite senare än planerat, men jag fick lite bråttom hos mamma när jag sku fara iväg. Nu är jag anyways hos pappa.

Imorgon flöjttimme kl 11. Sen kommer jag tillbaks till Helsingfors, och får se vad jag hittar på. Kanske blir det lite star wars hos Elias, vet inte säkert.

Sen kvällen har jag helt öppen. Tror inte att det händer så mycket imorgon. Haha utom jesus power night med petrus församling, vilket verkligen inte skulle vara min grej :D.

Sen tänker jag i alla fall vara hemma i tid, för mamma kommer tillbaka hem på kvällen/natten. Wohoo. Nu ska jag i alla fall fortsätta fördriva tid med ipaden, haha. Ha en rolig fredagkväll!

P.s haha pratade med Cia när jag tog bilderna.. Brukar inte sitta och posera med telefon på örat. Om ni undrade.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti