torstai 16. helmikuuta 2012

Feel like my heart is exploding over the sun

Hejjj! Kommit hem för lite på en timme sen. Var en skitdag i skolan.. Var redan på lite dåligt humör på morgonen, sen andra timmen hade jag fysik och läraren var skitarg o skrikig som vanligt. "handikapp veckan är över för längesen" osvosv. Seriöst. Sen tredje timmen hade jag matteprov. Har säkert aldrig gått så dåligt.. Redan vid andra uppgiften var jag i total wtf-mode, kunde inte alls! Får hoppas att man kom igenom... Sen sista timmen var det biologi vilket skulle ha varit helt okej, men precis före timmen drog han sin vanliga "du gör ingenting nånsin" ramsa för mig så då blev jag bara sjukt arg. Hr förstås blivit bättre nu när jag kommit hem:). Nu är jag på helt okej humör, ska snart gå till butiken och köpa nån middag. Mamma är sjuk. Konstigt när det är så att barnet tar hand om föräldern, känns så ovant alltid då det händer! Nåmen borde väl gå och kolla vad som behövs från butiken osv.. Plus tänkte printa ut steinergymnasiets ansökan? Får se. Hörs åtminstone senare :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti