keskiviikko 29. helmikuuta 2012

There is no one there to dry your tears

Yayy back home och hunnit ut en stund med hunden redan. Sjukt fint väder, right? Sån vår-fiilis! Vi var ute idag på bildkonst-fotokursen och fotade:). Blev helt superhärliga bilder! Hade våra söta Akseli& Robin som modeller, och bilderna blev faktiskt riktigt lyckade:). Och var så skönt att vara ute i solen. Sen efter skolan var jag i Wrong noodle bar med Mimmi, som ni kanske märkte på bilden jag satt in här då. Det var riktigt gott, fast portionerna är ju superstora så man orkar inte äta?? Och då köpte vi alltså liten portion... Haha wtf. Nu har jag tänkt ta det lugnt bara, kanske kolla på nyaste glee? Slutade i superspännande ställe förra gången :o. Hahaa ett sånt liv... Nåja men vill bara chilla idag för imorgon är det allday-provläsning efter skolan... Ass. Men tänker få ett bra vitsord från biologi så då måste jag få jättebra på provet! Nåja, enough babblat, nu går jag och se på glee... Puss ☺


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti