torstai 2. helmikuuta 2012

Tonight, I'm okay

Heej! Idag har varit en ganska så bra dag. Eller både bra o dålig. Men mest bra:). Jag och Mimmi fick bl.a. dinner-invitation av världens sötaste Elias&Thomas ♥ ! Så på söndagen skall vi dit:) kommer bli roligt. Är ju deras "tur" nu att fixa för oss eftersom vi hade middag för dom i December (; . Wiiieh.

Annars är allt som vanligt. Jag håller på med att spela genom mina noter och på nåt sätt få nån ordning på dem, dom jag spelar i en hög och dom jag typ aldrig spelar i en annan? Vet inte hur jag gör än men nån ordning måste jag få på dom.

Dethär veckoslutet blir annars ett ganska tråkigt veckoslut, om man inte räknar med söndagen. Imorgon åker jag till pappa och kommer då tillbaks lördagkväll eller söndagmorgon. Får väl se, har inte berättat för honom än om mina söndagsplaner. Nåja nu skall jag sluta babbla onödigt och gå och forsätta med något nödvändigt istället:). Puss!



hah förstod verkligen att colorpencil-effekten är bäst på en dag då man känner sej ful:D, huj.


:D:D:D huj, jag vill int mer vara me dom:D:D:D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti