keskiviikko 1. helmikuuta 2012

How you curl your lip when you concentrate enough

Helloo:) testar blogger-app nu, såg en vink om att dethär borde funka? Med bilder då också alltså.. Vi får hoppas! Idag var helt okej. Nu mår jag dock inte så bra för fick veta lite ledsamma nyheter idag, och dessutom har jag lite annat skit på gång också. Men det blir bra nog i nåt skede! Hoppas ni haft en bra dag iallafall:).

En sak som jag börjat undra över btw... Försökte nämligen idag fundera över en person som jag var sjukt bra vän med på 7an.. O lixom nog minns jag ju stora delar av det vi varit med om tillsammans osv, men varför glömmer man? Man tänker oftast bara tillbaka på det negativa, vilket ju är sjukt dumt för då blockerar man bort det positiva och så glömmer man en del. Gissar nu på nåt sätt att jag inte är enda som det hänt så till. Äsch nu börja jag filosofera igen :D... Iallafall guys,hold on to your loved ones! Vi hörs imorgon, puss!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti