tiistai 7. helmikuuta 2012

you make me crazier

Wiieh hello:). På riktigt gott humör just nu! Dagen har varit bra, om man inte räknar med några bittra personer som emellanåt försökte tränga igenom min bubble of happiness...:D. Iallafall ni hörde av mig på mattetimmen så skriver nu vidare efter det. Var alltså studda. Hade blivit och prata med en vän på rasten och vår konversation gick lite in på timmen så kom 20 min försenat... Kom dit och sa som det var "vi var och pratade" och då var min studdalärare världens bästa person:). Eller iallafall världens bästa lärare. Han frågade om allt var bra nu, fixat osv, och sen satt han ingen försening/anmärkning eller ingenting! Superbra. Nu ska jag iväg på flöjttimme. Inte ens det kan förstöra min mood. Eller nja, lite, hellre skulle man ju syssla med annat:D. Men efter idag är det resten av veckan "ledigt" efter skolan osv, ska ju inte till pappa på veckoslutet heller så wooooohooo! Hoppas ingen av er blev irriterade av min gladhet, sorry isåfall :p . Men nu ska jag gå, hejdå alla! Njut av resten av dagen:).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti