sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Invitations only grand farewells

Hej! Vafan försökte mobilblogga igår men antar att det blev ett för långt inlägg så telefonen klarade inte av att publicera det? Lovar att om jag skulle gå på blogger-appen på tfn:en nu skulle den  fortfarande säga Publishing.... Lol. Iallafall var det ett ganska onödigt inlägg så det gör ju inget:D. Men bara så ni vet att om det mittiallt kommer ett random-inlägg som har en bild på en katt så är det det inlägget som jag skrev igår kväll:D. Kom precis hem från pappa. Ja just det, i inlägget som jag skrev igår stod det alltså om dethär: middagen blev flyttad. Elias hade match idag osv så skulle ha blivit ganska stressigt för dom. Men fick ett sött sms där dom bad om förlåtelse så gör inget, haha. Nejmen blir säkert roligt sen när det blir av, så antar att man har nåt bra att vänta på :p. Wiieh nu orkar jag inte skriva nåt mer, idag ska ja bara läsa lite engelska, lata mig + heja på Haavisto i presidentvalet. Han har en rätt så liten chans, men hoppas kan man ju alltid:)! Ha en bra kväll:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti