keskiviikko 8. helmikuuta 2012

wish I wouldn't have to wait






Hej! Satt nu i början bilderna på mig själv för jag har liksom två olika sorts bilder nu. Var en väldigt chill dag i skolan, kändes nästan inte ens som skola. Först hade jag tyska helt normalt men sen hade jag typ bara chill (; . Smyckesslöjd var det först, läraren hade fixat fjädrar och diamanter till oss som vi bett om, så det var superbra! Ett av örhängena jag lagade har jag på på  bilderna, just nu alltså:). Resten som jag lagade skänkte jag till Ninni! Var lite färggranna och sådär, mer hennes stil:). Sen efter det skulle vi ha gymnastik men det var flickornas handbollsturnering i skolan så vi fick spendera lektionen genom att titta på deras matcher:D. Jag har spelat handboll för så det var skitroligt att titta på, saknar lite det... Inte spelandet alltså men att få se på handbollsmatcher o sånt. Sen efter den timmen hade vi iallafall religionstimme, där jag bara jobbade på vårt grupparbete. Eller inte så flitigt men åtminstone... Jag och Mimmi gör vårat arbete inom moral&etik om Sexuella minoriteter. Helt intressant. Hade btw kameran med i skolan, och på rellatimmen kom Bebban och gav tillbaks till mig min kamera, med lite superkonstiga bilder i. Så dom får ni njuta av sen. Modellen är Sebbe ;). 

Btw mina veckoslutsplaner. Har ren typ blivit lite spoiled i skolan + jag bryr mig inte om mänskor som får veta och vill vara med:p. Iallafall: ska på en liten fest på fredag, kommer bli roligt har jag på känn, roliga mänskor osv. Wtf har typ varit och festat förra gången på nyåret??? Över en månad sen?? Weird. Blir åtminstone kul nu. Sen på lördan skulle jag egentligen till Ken med Jessica&Wade men det blir inte av... Så vet inte, får se om jag tar det lungt eller vad jag hittar på. Sen söndag ska jag och fixa lite mat hos min faster:). Nu måste jag gå, har skrivit på dethär inlägget i säkert 1timme, hela tiden blivit avbruten av något. Typ telefon och facebook osv. Men nu går jag, hörs igen!! Ha det bra sötisar :)






















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti