maanantai 6. helmikuuta 2012

A silent heart ticking under the ground

Heeey lovies! Inte mycket som har hänt nu men tänkte blogga idag iallafall. Var i skolan 8.30-14.55 och sen for vi direkt till gymmet med Ninni. Hade lite lat fiilis, underligt eftersom jag väntat på att få träna. Men tränade ändå så det är ju bra. Idag fick jag också veta mina veckoslutsplaner, woopwoop, men mer om det senare! Tycker inte om att skriva planerna mycket före hit (eller överhuvudtaget prata öppet om dom), vi har så mycket löjliga mänskor i skolan som blir sura för att dom inte får va me oss:D. So you'll know i slutet av veckan anyways, helt normalt veckoslut i princip alltså, tro inte att det blir nån megasurprise bara för att jag talar om det såhär haha. Nu ska jag gå och kolla om jag har nå läxor (ha-ha..) o sen ska jag typ spela lite gitarr? Får se:). Iaf vi hörs imorgon, ha det bra!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti