sunnuntai 26. helmikuuta 2012

feels like tonight

God kväll folks! Påväg till duschen snart, haha gud sån mess mitt hår är? flätorna förra natten+ att sedan ha det i hästsvans all day, not great:D. Värsta trollet, haha. Tog iallafall några bilder så ni får se, yayyyy.. Imorgon är det skola igen, blää ): . Har varit superskönt med sportlov. Very much needed. Nu väntar man då bara på påsklov eller nåt? Meeh. Har sett på tv hela dagen... Alltså tränade ju och åt middagen (som btw var supergod, indiskt ftw), men annars har jag bara suttit i mitt rum med laptopen i famnen. So much for provläsning, hahaha. Sett på en massa Jersey Shore bara, woopwoop. Men nu har jag sett alla som kommit ut i USA så måste vänta igen, som med alla andra program jag följer:(. FML. Ja alltså skola då imorgon som jag sa precis. Efteråt måste jag sticka direkt till musikinstitutet för övning, bläh. Sen till pappa övernatten. Så blir mobilblogg typ ifrån skolan eller nåt? Vill helst inte sitta och fota mig själv osv i bussen, kan bli en del sneda blickar då,haha. Så blir väl typ vid 12tiden imorgon? + på kvällen I guess. Haha nu fick ni värsta schemat på bloggning :D nå iallafall vet ni nu hur det kommer bli... Blaah sjukt lång tråkig intetsägande text, nu går jag!! Puss på er söta



p.s ajjoo färgade faktiskt håret igår, blev ganska så rött:) men nice! syns som vanligt skitdåligt i kvällsljus. ni får se imorgon eller nåt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti