lauantai 11. elokuuta 2012

Almost like it's kind of rehearsed, but it's not

Heey:)!
Igår var en fucking amazing dag. Har inte haft så roligt på länge. Några setbacks som vanligt förstås, som ett söndrat glasbord, men i helhet var kvällen ändå super. Typ bästa kvällen på en sjukt lång tid, för mig anyways.

Kameran lyckades jag glömma hos Ninni, så bilder får ni imorgon, för då ser jag henne.

Denhär dagen ska spenderas med mamma. Var länge sen sist. Vi har ju alltså setts varje dag ungefär men har inte gjort något tillsammans. Och min lillasyster är borta nu över veckoslutet så:). Vi ska gå och se en film och sen ska vi gå och äta. Mysigt.

Vi hörs i alla fall på kvällen eller något, kanske får fram någo bilder nånstansifrån?

Nu får ni iaf en bild från bebbans blogg som jag stal, och sen bara bilder från just nu. Länkar bebbans blogg hit sen när jag är på datorn, så hon får credit för bilden hehee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti