torstai 9. elokuuta 2012

I picked up every piece and landed on my feet

Bestämde mig nu att fixa en sånhär lite längre lista eftersom jag inte har typ något att skriva om? Ska försöka få bilder flyttat till datorn från igår. Men tror jag gör det först idag på kvällen, sen har jag bilder från både igår och idag. Nåjaa enough chitchat här kommer nu dendär listan



HAR DU
Ett förhållande: Nejjj
En bästa kill-vän: joooo:)
En bästa tjej-vän: flera faktiskt
Dejtat en av dina bästa kompisar:  nää, bara typ tyckt om nångång för hundra år sen :D
Blivit kär vid första ögonkastet: nej, o jag tror inte ens på det. 
Fått ditt hjärta krossat: inte av nån som jag har varit kär i.
Haft ett one night stand: nope
Skrikit åt en lärare: too many times, första som kommer in mind är nog till Tom A från en kanot:D
Kysst någon och sedan ångrat dig: jepp haha :D
Ljugit för dina föräldrar om var du är: joo tyvärr nångång :p har int blivit busted så ofta though hah


FÖRSTA
Vän: Corinne tror jag, var typ 1-2 år då
Jobb: Vill inte kalla det för ett helt ordentligt jobb, men babysitterjobbet för ett år sen
Kärlek: Kommer int alls ihåg? 
Husdjur: Säkert mina styvsystrars gerbiler..? Då var jag superliten själv...
Semester: Tror det var sverige. Första längre bort var väl Spanien 2001.


SENASTE
Personen som sms:ade dig: Elias
Personen som du kramade: Mamma:)
Personen som ringde dig: Cia försökte igår men jag svarade inte ): hah
Personen som du ringde: Cia
Personen som du sa "jag älskar dig" till: min mammaa
Filmen du såg: ??.. AIJOO, tummelisa (barbie-versionen) på jobbet då :DDD
Måltiden: Fin "måltid" men alltså äppeljuice och bröd just till morgonmål.

SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: Salee inte, för jag har höjdskräck.
Våga hoppa bungyjump: faktiskt inte
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Vad betyder VÄLDIGT mycket? Men jooo!! ♥ 
Kalla dig själv lycklig: No int egentligen, men ibland nog
Kunna gråta över en tjej: Säkert om nån sku gö nå fittit shady nu ti mej, nån nära. Genast om den inte e nån jättejättenära ti mej så skrattar jag bara när jag hör någå, o sen talar jag skit:D. 
Ljuga för någon: För lätt joo


VAD
Gör du just nu: Skriver det här o lyssnar på musik, o ska just ti butiken
Ska du göra imorgon: PARTY. all day all night wtf
Säger du till dig själv när allt känns svårt: inget som hjälper situationen i alla fall, tyvärr
Har du med dig in på bion: öö nå föstås min väska me stuff i, o sen oftast nå snask?
Är det för färg på  dina byxor: Sånhän sliten ganska ljus denim 
Är det för väder hos dig just nu: ganska soligt ser de ut som.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: kläderna o sen efter det hals (random ik)


BLANDAT
Är du blyg inför det motsatta könet: Nää, kanske för nya mänskor men där har könet inte skillnad
Hur gammal blir du nästa födelsedag: sexy seventeen
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: joo I think so, eller iaf har jag int sagt dendär saken alls framåt, fast man inte förbjöd mig egentligen. Känns bara rätt såhär (:
Använder du huvtröjor: jepp


VAL
Solnedgång eller soluppgång: definitivt nedgång
Sommar eller vinter: haaaaah sommar!
Vilken ålder har varit bäst hittills: salee 16
Sova på sida,mage eller rygg: mage










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti