keskiviikko 15. elokuuta 2012

Even the stars they burn

Heey. Alltså kan inte fatta hur trött jag är! Har varit i skolan 2 dagar, var av en dag har haft lektioner i sig... Wtf. Men i alla fall känner jag mig helt sjukt trött. Var liksom i skolan från 8-15.40 (minus 4 timmar håltimmar LOL onödigy), och sen for jag till stan. Gymmet var som en dröm, men mer om det senare. Sen vid halv 6 var jag hemma. HALV 6!? Compared till att jag tyckte att hela dagen var förbi förra året varje dag som jag kom hem 3?? Och ännu en sån grej. Vi har inte ens läxor ännu. Jag kommer hem och gör inte ett skit, men ändå känns det som att jag sliter :D. Haha voi sommar vafan gjorde du med mig? Nåjaa man blir väl van och så med tiden. Just nu bara skulle jag inte orka. Imorgon är det som tur 9.35 som gäller, så får lite sömn. Sleep tight :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti