lauantai 11. elokuuta 2012

Do as you please

Okei först nu bara snabbt att jag hade en mysig dag med mamma och filmen var bra. Mer om det imorgon väl, okej blabla.

Varför jag egentligen bloggar är för en kommentar jag fick på bloggen, haha. Anonymt förstås. Vet inte om ni såg den, och det var ingen big deal egentligen men den fick mig bara att fundera. Det stod alltså "hahha teil on aina nii raivot bileet :D noot".

Och så onödig och kanske lite irriterande som dendär kommentaren var så bryr jag inte ens mej så mycket :D. Det är därför jag också ens ids blogga om det nu. Jag tänker inte svara på den, för att jag inte har nån intention att börja nån löjlig internetfight med en som tänker vara anonym :).

Förr skulle jag ha kunnat ta åt mig av detdär, ordentligt t.o.m. Konstigt att tänka men det skulle jag antagligen ha gjort. Men nu var det första jag tänkte, att jag hade haft en helt awesome kväll och att dendär människan är så unsatisfied att tiden den spenderar med sina "vänner" måst vara s.k "raivo" för att betyda något. Sjukt.

Jag kommer kanske för just denhär personen att låta som en grandma nu när jag säger det här, men jag behöver inte sånt i mitt liv. Jag behöver inte ha mänskor omkring mig som dricker så mycket att dom ligger i sina egna spyor och rullar i hundskit för att veta att min kväll var "galen" eller lyckad. För mig räcker att vi sitter tillsammans och har det roligt, spelar drinkinggames, dansar, och bara skrattar som fan.

Jag hade en superfin kväll med mina bästa vänner där det värsta som hände var att ett bord for lite sönder, och det var inte pga nåns fylla, utan för att Elias och Minttu tyckte att det var en fin ide att sitta på samma bord samtidigt :D.

I alla fall så har jag en ganska stark känsla att jag vet precis vem som skrev den kommentaren. Därför är det nästan weird att jag inte tar upp grejen mer än såhär. Men heey:) hoppas personen hade en fin kväll då iaf, jag skulle verkligen inte ha velat spendera ens en stund av kvällen med henne:). Puss o kram;)

1 kommentti: