torstai 9. elokuuta 2012

It's head versus heart

Hellooo. Jag vet att jag är ganska sen med bilderna, hehe, men lovade ju i alla fall att ni får dom idag. Har ganska några men was immer.

Igår var det alltså Jogo med Ninni och så var vi en sväng till gräsviken and such. Sen idag for jag till stan och köpte lite kläder (som ni får se senare). Sen vid 3 kom Elias & Felix och sen om en stund också Tumppi. Vi chillade och tittade runt i butiker. Sen for dom på Spiderman och jag gick omkring lite igen. Var på stockman och legit hade tårar i ögonen för att jag ville ha märkesväskor som kostade typ 1000 euro. Sen for jag med Cia och hennes mamma och var med dem en stund, sen fejdade Cias mamma oss, och vi gick till Jogo (IGEN..). Sen mötte vi upp le boys soms film var slut, och så chillade vi en stund till. Superbra dag åtminstone tycker jag.

Aijoo och såg ni köen vid Onnela :DDD. Den gick ända till McDonalds, haha fucking ridicolous. Tog ett foto på det som ni ser också, loool. Blev bjuden till dendär megaeventen  på fb faktiskt också (wohoo..) men tänkte typ genast "hmm think I'll pass", och nu är jag glad att jag gjorde det. Verka superräkis när vi gick förbi :)!


denhär tog min Jogovirginity hohoo

wohoo designercocis, fan va coolt

Elias idag ♥



denhär bilden gjorde igen detdär som hände för en tid sen, att den blev skit när jag satt den hit??? ):



hhaahahaa söta Cia framför låååånga onnela-kön :D:D:D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti