sunnuntai 12. elokuuta 2012

As long as you love me

Heey. Sori jag sku egentligen ha blogga tidigare idag me bilder och sånt, men jaa... Jag var alltså på stan med Ninni, och sen texta Spens mig och sen kom han också till stan med oss. Sen vid 6 stack vi hem, och sen gjorde jag nåt som jag typ aldrig orkar. Jag kom bara hem och svängde och sen for jag till Bebban bara annars bara. Ringde till henne när jag var påväg från stan och meningen var att bara tala lite med henne, men sen mitt i allt så var jag påväg till henne :D. Nojoo men vi hade helt supersuper roligt, och nu kom jag precis hem. Men jaja nuff bablat, lovade ju bilder så here it goes. Är snäll och sätter inte dom allra fulaste :):). Och det e superstörande men jag måste lämna bilderna sådär semismå för att annars rapear denhär flytten från dator till blogg kvaliteten totalt.....
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti