tiistai 7. elokuuta 2012

I don't need your words

Heey! Idag har jag inte gjort något speciellt alls. Var till mäkkären en sväng för några timmar sen och hämtade mat hem, och sen såg jag på web therapy. Lisa Kudrows "nya" serie, vet inte om ni vet den. Den är i alla fall rätt ovanlig om man tänker på andra serier, men jag tycker den är rolig och bra.

Nu ska jag ta mig i kragen och börja städa. Mitt rum ser som vanligt ut som en katastrof. Ska ta och städa helt ordentligt nu, dvs hyllor och sånt också. Inte bara golvet så man kan gå där, haha.

Sen har jag tänkt beställa bilder från ifolor. Det är helt jävla bra, 45 bilder tänkte jag beställa typ, dom kommer som A4or och priset är helt löjligt lite. 45 bilder typ 12€? Blir ju roligt att ha bilder i annan form än på dator, så man kan ha dom förevigt liksom. Tänkte i alla fall sätta upp på väggen lite bilder och sånt så därför vill jag också beställa dom. Nu ska jag åtminstone gå och börja:)!

Första bilden är en bild från söndagen som jag stjälade av Bebban!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti