keskiviikko 15. elokuuta 2012

You run but you can't hide

Lol bloggar för att jag har håltimme nu. Flesta tänker förstås JEEE (jag med lite egentligen), men varannan timme håltimme känns lite jobbigt :D. Haha okej ska inte klaga, men jag har också bara haft typ 2 euro i plåmssan idag så man kan inte typ fara till nåt mysigt ställe och äta, eller till stan eller något.

Var iaf en sväng till Prakticum och hälsade på kompisarna där, dom har det också jävla lööööst så vi såg ganska många (: . Sen kom vi försent till första hissatimmen ,wow awesome first impression ♥. Nämen det var helt okej. Sen nu är det håltimme nr 2, så sitter hemma och äter med Ninni. Vi ska tillbaka vid 2 tiden, och så är det ännu Biologi.

Sen efter skolan ska jag till stan med Ninni en sväng (loool igen). Ska gå med henne för hon ska köpa lite smink, och sen ska jag också hämta en grej från ett gym. Nämligen så vann jag 25€ till ett gym i kampen. Alla som vet något om gym vet att det är en ganska liten summa, men helt nöjd är jag ändå. Blir ändå ett par timmar där, kanske typ zumba och cross? Idk yet. Men vi hörs iaf senare :)!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti