maanantai 6. elokuuta 2012

I wonder if I ever cross your mind

Heeey:). Tänkte sätta in några bilder på mig från igår och hur jag såg ut då. Färgade alltså håret också igår på morgonen. Det blev en massa mörkare men eftersom jag har saknat det så är jag nöjd ändå!

Vill säga btw att jag alltså hade lagat 16 dagar av domdär tidsinställda så det kommer liksom idag sista dagen, fast jag ren är hemma. Visste inte vilken dag jag kommer/orkar blogga so that's why.

mina naglar är i horribelt skick, men lackade iaf naglarna sådär igår!

bangles som jag köpte på h&m för några veckor sen

också ett smycke köpt samtidigt som domdär andra från h&m

köpte också i förrgår Maybellines illegal length maskara. Blir ganska tunna och långa fransar:).

spontan-present av Mimmi för några veckor sen ♥. Superfint

:D tycker bilden är lite misslyckad, men där är nya håret! Ser liiiiite mörkare ut irl kanske tycker jag

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti