tiistai 24. huhtikuuta 2012

Aint no sunshine

Är hos pappa nu. Det är alltid ganska roligt när man får uppleva hur det skulle kännas att bo på tumis med bara pappa. Och katten som mjauar här brevid mig förstås.

Haha nejmen seriöst, det känns alltid lite speciellt när man inte har pappas fru eller min syster här. Lite konstigt men mest roligt.

Idag t.ex. ville han fira att mina inträdesprov är förbi. Då fick jag välja vad vi äter. Betyder alltså att jag valde något som han kan tillreda. Blev nån fryst hönsgrej som man bara kastar i stekpannan? Haha men åtminstone. Sen köpte han nog glass också.

Vi har inte världens bästa konversationer eller mat eller nåt sånt, men ändå är det på nåt sätt speciellt:). Jag tycker om dom här bra dagarna. Så nu i hopp om fler går jag och äta lite glass, haha. Ha en fin kväll ni också:).

Sist en bild på min coola pappa som han själv har tagit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti