sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Yes I'll leave you without a word

Kom precis hem från stan. Var på filmen Kohta 18 som faktiskt var jättebra! Nästan överraskande bra. Rekommenderar i alla fall att ni ser den, den är på nåt sätt annorlunda än andra filmer. Dessutom kändes det smått konstigt för det kändes som att jag kände igen en del av pojkarna i filmen, liksom från riktiga livet? Kan ju vara för att dom är Helsingforsbor, har antagligen sett dom på stan eller liknande. 

En annan rolig grej med filmen var att dom mitt i allt började tala finlandssvenska, vilket kändes superkonstigt men awesome. Haha ingen i hela salen visste att vi var finlandssvenska, men satt ändå där och kände mig skitstolt... wtf.... 


Nåja nu tänkte jag att jag kanske skulle ta och öppna fysikboken lite snabbt. Eller också spelar jag bara gitarr, haha. Vi får se. Ha det bra!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti