keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Whe made it through storms, made it through rain

Hemma igen då. Har varit en bra dag, nu är jag skittrött. Först skola, och där var det ju tandläkare. Tandläkaren var på argt humör som vanligt, men jag fick bort tandställningen! Betyder alltså inte att tänderna är bra, men jag orkade inte mer och dom stör inte mig så.. I alla fall, nu har jag tandläkare nästa gång 2015 wohoo!

Efter skolan var vi på DONKEN (h elias) med Jessica, Bebban, Felix och Elias i typ två timmar. Vi hade jätteroligt och chill och bara pratade en massa.

Sen for jag och Bebban en sväng via Munkholmen och centrum och sen kom jag hem:). Kul dag verkligen.

Nu ska jag bara ta det lugnt och typ chatta med någå mänskor och sånt. Kameran glömde jag ju förstås fast i datorn på morgonen så bilder finns inte :(. Men vi hörs imorgon:).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti